Nem tudom, hogy csak én vagyok-e ezzel így, vagy mindenkinek a környezetében van olyan ember, ki szinte folyamatosan arról panaszkodik, hogy valami mennyire nehéz neki, vagy valami mennyire fájdalmat okoz számára, de amikor valamilyen megoldást kínálunk számára, ami feloldhatja a kellemetlen szituációt és megszünteti a vele járó problémákat, nem igazán próbálja ki, nem mozdítja füle botját sem. Az én egyik barátnőm pont ilyen.
Folyamatosan panaszkodik ugyanis arról, hogy rendszeresen és sokat kell vezetnie, mert nyilván a gyerekekkel kapcsolatos feladatokat, a munkát, a hétvégi programokat, a családi rendezvényeket nem igazán tudjam máshogy megoldani, és hát nyilván időben sem mindegy mennyit utazik az ember, de a cipői teljesen tönkre mennek a folyamatos pedálhasználat során.
A minap pedig megmutattam neki egy újdonságot, a heelgood termékét, egy cipősarokvédőt, ami megoldást jelent mindenki számára a kárpit okozta cipőroncsolódások tekintetében. Ez a nagyon egyszerű és formás, színes, vagyis kellőképp designos kis termék ugyanis maximális védelmet nyújt a cipők sarkának a folyamatos vezetés során is. Ő azonban mindig csak bólogatott, elmondta, hogy majd megnézi, de láttam, hogy nem igazán hisz benne és nem nagyon tesz érte, hogy ki tudja próbálni. Egy idő után ez pedig engem már felbosszant.
Hihetetlennek érzem ugyanis, hogy valaki folyamatosan panaszkodjon valamiről, de amikor elé tárnak egy megoldási lehetőséget, nem tesz még csak egy próbát sem, hogy használ-e a termék vagy tanács. Én pedig tudom, hogy ez a termék jó, és nem igazán tudom rávenni hogy használja, akkor viszont nem szeretném a siránkozását hallgatni. Éppen ezért vettem neki egyet meglepetésként. Láttam rajta, hogy meglepődik, de nem tehetett mást, mint kipróbálta, és már másnap azzal hívott fel, hogy mennyire jó, hogy megleptem benne, mert nem hitte el hogy működik, de nagyon jó. Így tehát kihúztam az oroszlán méregfogát, és így ezzel a meglepetéssel megoldást is nyújtottam a barátnőm egyik legnagyobb problémáját.